OMD Tulcea prinde viteză: Consultări cu cele 21 de afaceri care s-au alăturat proiectului. Se lucrează și la strategia de marketing și a brandului turistic local

Dobrogea Explore
Dobrogea Explore
4 Min Read

Alexandru Filp, managerul Organizației de Management al Destinației (OMD) Tulcea și-a luat rolul în serios și a organizat zilele trecute cea de a treia întâlnire, în decurs de o lună, cu reprezentanții mediului de afaceri din turismul tulcean. De această dată, au fost prezenți doar cei care și-au exprimat dorința de a deveni membri fondatori în viitorul OMD Municipiul Tulcea.

E vorba de:

– 8 unități de cazare: Hotel Esplanda, Hotel City, Hotel Atlantis, Hotel Insula, Pensiunea Live, Casa Adelmar, Casa Adela și Casa Vera.

– 7 restaurante și cafenele: La Liman, The Corner, Taverna Lefkada, Restaurant Central, Passo Doble, Pizza Royal și PickUp Coffee.

– 6 operatori de agrement: Descoperă Delta Dunării, Bird Watching Chettusia, Dabs Joy & Boats, Safca Delta Tours, Fly Boat Delta și Your Eyes.

„Până definitivăm procedura birocratică internă și trimitem spre avizare la minister dosarul nostru, mai putem coopta membri fondatori care vor să se implice în acest demers comun: dezvoltarea și promovarea turismului tulcean. Aștept să-mi scrieți în privat dacă vreți să veniți alături de noi! Următorul apel de înscriere va fi, cel mai probabil, prin primăvară.

Închei prin a le mulțumi celor de la Hotel Esplanada pentru găzduirea acestei ședințe și pentru toată ospitalitatea. Chiar ne-am bucurat de un mediu excelent pentru o discuție eficientă și constructivă”, a transmis Filip.

Alexandru Filip l-a adus la întâlnire și pe specialistul în marketing și comunicare Mugur Pătrașcu, care a prezentat noțiunile principale despre ce înseamnă brandingul de destinație, focusul fiind pe Tulcea.

„Pe Mugur îl cunosc de mulți ani, încă din perioada când locuiam în capitală și încercam să mișc lucrurile acolo. Este tulcean și are o experiență în comunicare de peste 20 de ani, perioadă în care a făcut sute de campanii pentru peste 100 de branduri mari (Dacia, Samsung, Orange, Petrom ș.a.), câștigând cu acestea 50 de premii locale și internaționale. În prezent este fondatorul și managerul Screen Native, o agenție profesionistă de comunicare integrată cu sediul în București. În plus, este și profesor asociat la SNSPA. Atunci când am început să punem bazele organizației de turism, am zis clar că ne-ar plăcea să implicăm în demersul nostru cât mai mulți tulceni, specialiști în domeniile lor.

Iar Mugur a fost printre primele nume pe care le-am avut în minte. Și a fost și printre primii care a răspuns pozitiv apelului de a da o mână de ajutor pentru dezvoltarea turismului tulcean. Avem deja câteva săptămâni de când ne-am apucat de treabă. Am lansat împreună chestionarul despre percepția potențialului turistic din Tulcea ca baza a cercetării noastre. Dacă nu l-ați completat deja, îl las și pe acesta în comentarii, iar în scurt timp vom prezenta și public concluziile ce reies din rezultate. Continuăm așadar treaba pe multiple direcții pentru a nu irosi timpul în care pregătim și așteptăm avizarea oficială a OMD-ului. Sunt multe de făcut pentru turismul tulcean și nu-i nici măcar o zi de pierdut.”, a mai spus Alexandru Filip.

Managerul OMD Tulcea a prezentat un studiu de caz despre ce a reușit să facă la Piatra-Neamț cu noul brand turistic creat prin OMD-ul local.

Distribuie acest articol
Lasă un comentariu