Două milioane euro pentru promovarea stațiunii Mamaia în 2024!

Dobrogea Explore
Dobrogea Explore
4 Min Read

George Măndilă, președinte al Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia Constanța, a făcut un rezumat al activităților desfășurate în anul 2023 și a discutat despre obiectivele și planurile pentru anul 2024, în cadrul unei conferințe de presă.

Măndilă a trecut în revistă momentele cheie prin care a trecut organizația, începând cu deciziile Consiliului Local Constanța, validările la Judecătorie și ședințele de constituire (ce au avut loc în luna mai a acestui an), și până în prezent.

Din luna iulie 2023, au fost organizate spectacole și concerte cu artiști renumiți în Piațeta Cazino din stațiunea Mamaia, de care s-au bucurat atât turiștii, cât și constănțenii. Acestea au fost transmise live pe Facebook și preluate de o televiziune regională, pentru a fi oferite telespectatorilor care nu au putut fi prezenți fizic la aceste evenimente.

De asemenea, OMD Mamaia Constanța a fost partener la unele evenimente de anvergură ce s-au desfășurat în stațiune (precum Cupa Davis) și a promovat alte numeroase evenimente culturale, artistice sau sportive din oraș și stațiune.

Legat de numărul de turiștii prezenți în destinație în anul 2023, Măndilă a spus că cifrele preliminare arată că au fost mai mulți decât în anii trecuți, cu tot scepticismul unora, care se așteptau la cifre în scădere: „Chiar dacă nu am toate cifrele deocamdată și multă lume se astepta să avem o scădere, pot totuși să spun că am avut o creștere importantă a indicatorilor turistici pentru anul 2023 și, ei bine, Mamaia este <back in bussines>”!

Începând cu toamna acestui an, OMD Mamaia Constanța a participat la târgurile de turism de la Londra și Varșovia, pentru a convinge tour-operatori globali să aducă la Mamaia turiști străini.

Pentru anul 2024, George Măndilă, președintele OMD Mamaia Constanța, a anunțat că are planuri mari. Acestea includ începerea spectacolelor și concertelor în Piațeta Cazino din stațiunea Mamaia începând cu 1 mai 2024, producerea unor filme de prezentare a stațiunii Mamaia (în parteneriat cu cunoscutul video-jurnalist Charlie Ottley) și organizarea unei serii de infotripuri în minivacanța de 1 mai sau de Rusalii.

OMD Mamaia Constanța va fi reprezentată la toate târgurile de turism, începând cu cel de la Romexpo din februarie 2023. Tot de anul viitor destinația va avea probabil un logo și un slogan.

Pentru anul 2024, OMD Mamaia Constanța va avea la dispoziție un buget de aproximativ 2 milioane euro. Banii provin dintr-un excedent de anul acesta, taxa turistică pentru anul 2023 (încă neîncasată), taxa din 2024, precum și taxa de promovare. O sumă conisderabilă, care nu va fi totuși totuși cheltuilă în totalitate, spune Măndilă, care se descrie drept o persoană zgârgită cu cheltuirea banului public.

La finalul conferinței de presă, George Măndilă a mulțumit tuturor celor care au contribuit la buna desfășurare a activității turistice în anul 2023, fără să îi uite pe toți oamenii care lucrează în industria ospitalității.

Distribuie acest articol
Lasă un comentariu