Începând cu 1 septembrie, clădirea Primăriei Orașului Hârșova va intra într-un amplu proces de reabilitare. Pentru a asigura desfășurarea activității în condiții normale, instituția își mută temporar sediul administrativ în clădirea din Șoseaua Constanței nr. 6–8, fosta „Flamura”.
Structurile care își păstrează locația actuală
Direcția de Asistență Socială (DPAS) și Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) își vor continua activitatea în sediile existente. Poliția Locală va funcționa în clădirea Poliției Naționale, cu acces prin intrarea laterală.
Canale alternative pentru cetățeni
Cetățenii care întâmpină dificultăți în deplasare pot utiliza soluțiile online puse la dispoziție:
- Sesizări prin website-ul oficial: primaria-harsova.ro/raporteaza-o-problema
- Transmiterea documentelor sau solicitărilor prin e-mail: secretariat@primaria-harsova.ro
O investiție în infrastructura publică
Reprezentanții instituției transmit că mutarea este una temporară, necesară pentru derularea lucrărilor de modernizare. Reabilitarea clădirii Primăriei face parte dintr-un program mai amplu de investiții în infrastructura publică locală.
Schimbarea temporară a sediului aduce un disconfort inevitabil, dar necesar. Reabilitarea va contribui la crearea unor condiții mai bune pentru activitatea administrativă și pentru relația dintre instituție și cetățeni